نوشته شده توسط : سمیه

 

جزایر ناز قشم upcargo

 

 مقدمه

 

این منطقه هم دارای جاذبه های توریستی بوده و هم در اقتصاد ایران نقش مهمی را ایفا می نماید.


مساحت جزایر ناز قشم در حدود سه هکتار است و دیواره ‌های صخره‌ای به ارتفاع ۵ تا ۱۰ متر اطراف آن را فرا گرفته‌است. جالب اینکه جزایر فاقد ساحل شنی است. این جزایر کاملاً مسطح است
سفر به مناطق زیبای جنوب نظیر سواحل و جزایر آن از جمله سفرهای به یاد ماندنی به جهت مناظر بکر، ساحل‌های شنی و غروب‌های جادویی آن است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره نگه می‌دارد

 

 زندگی در تورنتو2021

 

 

 


پیاده‌ روی کردن در آب دریا

 

در حاشیه ساحل این جزیره ی دیدنی بهترین کار ممکن که هیچ هزینه ای هم ندارد، پیاده روی در سواحل است. عمق آب نهایت به مچ پایتان برسد و با قدم گذاشتن بر روی شن های نرم و خیس احساس آرامش فوق العاده ای برایتان به ارمغان می آید. حتما یک دوبین عکاسی مناسب یا موبایلی که دوربین خوبی داشته باشد همراه خودتان به این سفر ببرید تا عکس های مناسبی بتوانید از این جزایر بی نظیر ایرانی تهیه کنید.

 

 

 تفریحات جزیره ناز

 


از تفریحات محبوب در جزایر ناز می‌توان به پیاده‌‌روی در آب دریا، آفرودسواری، کرایه اسب و شتر، تفریح‌های هوایی نظیر پاراگلایدر، کایت بورد، پاراموتور، چتربازی و بادسواری و تفریح‌های آبی مانند جت اسکی، قایق‌سواری و غواصی اشاره نمود

 

 

آپ کارگو

 

 

 



:: برچسب‌ها: جزیره ناز قشم ,upcargo اپ, کارگو پیاده روی, آپ زیبا ,قواصی ماهی, تتر حمل ,بار ترکیه کانادا, زیبا سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

 سوغاتی های رشت | هزینه گردشگری در ایران | جاذبه های ایران | upcargo

 

 مقدمه

 

رشت همیشه مقصد سفر پرطرفدار و محبوبی‌ست. جذابیت‌های این شهر کم نیستند، از باران‌های بی‌بهانه و ساختمان‌های قدیمی مثل شهرداری تا بازار رشت که خواهان زیاد دارد.

اگر تا به حال به شهر رشت سفر نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همراه با خانواده خود سری به رشت بزنید تا از مکان‌های دیدنی آن دیدن کنید و از سوغات رشت نیز برای اعضای خانواده خود هدیه ببرید.مادر این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست به معرفی سوغات رشت در استان گیلان خواهیم پرداخت.رشت یکی از کلان ‌شهرهای ایران است که در استان گیلان قرار دارد. رشت بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمالی ایران است و سوغاتی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد. سوغات رشت موضوع جذابی است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

 

موقعیت مکانی رشت

 

شهر رشت در استانی قرار دارد که از طرفی به دریا و از طرف دیگر به کوه و جنگل ختم می شود

 

 

 

 

کلوچه فومن

 

در شهر فومن گیلان نوعی کلوچه مغزدار مخصوص پخت می شود که طرفداران زیادی دارد. کلوچه فومن را در همه شهرهای گیلان می توان تهیه کرد. اما کلوچه پزی های اصل در شهر فومن هستند. در وعده عصرانه این کلوچه با چای بسیار خوش طعم میباشد

 

 طرز تهیه قهوه ترک

 

رشته خوشکار

 


بهترین جایی که می‌توانید همیشه رشته خوشکار داغ و لذیذ پیدا کنید، جایی نیست مگر بازار معروف رشت. کافی‌ست از در خیابان امام خمینی وارد بازار شوید و بین خوراکی‌فروشی‌های هیجان‌انگیز چشم بگردانید و رشته خوشکار را پیدا کنید. این‌جا رشته خوشکار داغ و تازه می‌فروشند. اما اگر بخواهید چندتایی هم با خودتان سوغات ببرید، می‌توانید ابن سوغات رشت را سرخ نشده بخرید و در خانه خودتان آن را سرخ کنید.

 

 

زیتون

 


زیتون از سوغاتی‌های معروف استان گیلان است و رشت به‌عنوان یکی از اصل‌ترین مراکز کاشت زیتون به شمار می‌رود. زیتون انواع مختلفی دارد و در شهرهای استان گیلان به‌خصوص رشت می‌توانید به‌راحتی انواع مختلف زیتون را خریداری کنید.

 

آپ کارگو

 



:: برچسب‌ها: سوغاتی رشت, upcargo اصیل ,خشکبار برنج نان ,زیتون بادام ,فومن تتر ,کوه خانه ,ملک دلار ,آمریکا زیبا ,خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

 

 

 

 

 

همه چیز درباره دیوار چین upcargo

 

 

 


مقدمه


دیوار چین در سال های مختلفی ساخته شده است و در سلسله های مختلف ساخته و تخریب گردیده است و هدف اصلی از ساخت دیوار چین حفاظت در مقابل دشمن ها بوده است و این دیوار در دوره کل چین کشیده شده بودامروزه کمتر کسی را می توان یافت که نام دیوار چین را نشنیده باشد. دیوار چین به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید شناخته شده و در کتاب گینس به ثبت رسیده است. دیوار چین در حال حاضر طولانی ترین و عجیب ترین دیوار دنیا می باشد.دیوار چین در دوران چین شی هوانگ کامل شد. فرمانروایان پیش از او برای جلوگیری از یورش اقوام صحراگرد، قسمت‌هایی از این دیوار را ساخته بودند. شی هوانگ تی بخش‌های مختلف این دیوار را به یکدیگر متصل کرد تا دژی به طول ۲۴۰۰ کیلومتر با ۲۵۰۰۰ برج نگهبانی در مرز شمالی دیوار شکل بگیرد.

 

 

 

 


ساخته شدن در طول زمان

 


تکمیل دیوار در دوره های مختلف سبب شده است که هر بخش آن تفاوت های قابل توجهی با سایر بخش ها داشته باشد، به طور کلی طراحی این دیوار نشان دهنده هنر سنتی کشور چین بوده، بخش عظیمی از تاریخچه این کشور، درون دیوار چین نهفته است. سازندگان دیوار چین در دوران های مختلف برای تکمیل آن از مصالحی مانند سنگ، خاک و آجر استفاده کرده اند. ارتفاع این دیوار در اکثر بخش ها 10 متر بوده اما برخی قسمت های آن حدود 5 متر ارتفاع دارد، همچنین پهنای دیوار متفاوت بوده و در بیشترین حالت 5 متر و در کمترین حالت خود به 4 متر می رسد، ارتفاع دیوار چین در شهر پکن حدود 7.8 متر میباشد

 

 

مدت زمان ساخت دیوار چین

 


 ساخت دیوار اصلی بیش از ۲۰ سال طول کشیده است و همچنین مدت زمان ساخت دیوار در زمان سلسه مینگ نیز حدود ۲۰۰ سال به طول انجامیده است که این ارقام به صورت حدودی میباشد .و موضوع حائز اهمیت اینجاست که در طول سالیان دراز هزاران نفر از مردم برای ساخت این دیوار تلاش نموده‌اند  این شمار بسیار خیلی بوده است و بسیاری از کارگران در طول ساخت دیوار جان خود را از دست داده‌اند و باستان شناسان تا به حال بقایای بسیاری از آنان را در بخش‌هایی از دیوار چین پیدا کرده‌اند.

 

 

 


دیوار چین از کجا تا کجاست؟

 

دیوار بزرگ چین، ساختار عظیمی محسوب می‌شود که در استان‌های متعددی در شمال چین کشیده است. با این حال، معروف‌ترین بخش آن که بازسازی شده است، در شمال پکن قرار دارد. دیوار چین از نزدیکی مرز کره و دریای بوهای شروع می‌شود و تا بیابان گوبی در «Yang Kuan» امتداد دارد و از ۹ استان و منطقه خودمختار در شمال چین نظیر هبئی، پکن، شاآنشی، مغولستان داخلی، نینگ‌شیا و گانسو می‌گذرند.

 

 

 

آپ کارگو

 

 

 

 

معرفی بخش آسیایی و اروپایی استانبول



:: برچسب‌ها: دیوار چین چند ,سال ساخته شد ,upcargo شروع, پایان تتر, حساب بانک, در ایران, حمل بار ,بلند زمان زیاد, مردم زیاد, آپ ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

نقاط دیدنی ایران

 

 

 


تخت جمشید (پرسپولیس) شیراز

 


بازدید از تخت جمشید به عنوان پایتخت نخستین امپراطوری و مهد فرهنگ ایران زمین قطعا اولویت سفر هر گردشگری در ایران است. اگر به تماشای تخت جمشید نروید و در ویرانه‌های آن قدم نزنید، اشتباه بزرگی کرده اید :)

 


دره ستارگان

 

این صخره‌ها از ماسه‌سنگ و مارل (سنگ آهک رس‌دار) تشکیل شده‌اند و طی سالیان دراز بر اثر فرسایش به اشکال عجیب‌وغریبی درآمده‌اند که با اندکی خیال‌پردازی شبیه چیزهایی همچون حیوانات، صورت، دست یا خیلی چیزهای دیگر به‌نظر خواهند رسید.

 

 

هس کد چیست


غار نمکدان قشم

 

تنفس از هوای داخل غار می‌تواند به بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم کمک کند. مجسمه‌های نمکی شکننده، رودخانه‌های نمکی و خفاش‌های کوچک چیز‌هایی هستند که می‌توانید انتظار آنها را داشته باشید.

درون غار نور کافی وجود ندارد پس برای نگاه دقیق‌تر به بدنه قندیل‌ها کافی است یک چراغ‌قوه پرقدرت به همراه داشته باشید. نمک‌های داخل غار خاصیت دارویی دارند 

 

 

کاخ عالی قاپو

 


از محبوب‌ترین تورهای گردشگری، چه برای گردشگران داخلی و چه خارجی، تورهای اصفهان است و از جالب‌توجه‌ترین جاذبه‌ها در سفر به اصفهان، کاخ عالی قاپو. برای آشنایی با بنای کاخ و قسمت‌های مختلف عمارت عالی قاپو با ما همراه شوید. در این مقاله به معرفی کاخ عالی قاپوی اصفهان و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.عمارت عالی قاپو در زمان شاه عباس اول بسیار مورد احترام بود و عبور از در ورودی این بنا برای همگان میسر نبود. در بازدید از میدان نقش جهان اصفهان، این ساختمان ۶ طبقه توجه بسیاری از گردشگران را، از گذشته‌های دور تاکنون، جلب می‌کند.

 

 

آپ کارگو



:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی ایران ,upcargo آپ, کارگو گردشگران ,کد عالی ,قاپو نگاه ,کیش اصفهان ,هنر هوب, تتر دلار, آپ حمل بار ,واکسیناسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

 

 

حقایق جالبی که در مورد اهرام ثلاثه مصر نمی دانید - چمدان -upcargo

 

 

مقدمه

 


اهرام ثلاثه مصر یکی از هفت عجایب باستانی جهان است. در میان صحرای خشک مصر، مجموعه ای از اهرام عظیم واقع شده که زمانی مقبره هایی برای فرمانروایان قدرتمند سلسله چهارم یعنی، پادشاه خوفو، پادشاه خفر و شاه منکور بوده است.اهرام مصر یکی از برجسته ترین بناهای دنیای باستان است و نماد تمدن در مصر باستان نیز به شمار می رود. اهرام مصر زمانی ساخته شده که، مصر یکی از غنی ترین و قدرتمندترین تمدن های جهان بوده.این اهرام سمبلی از شکوه و جلال مصریان باستان هستند و نمادی از این تمدن محسوب می شوند.این اهرام از باشکوه ترین سازه های ساخته شده توسط بشر در طول تاریخ هستند.اگر شما نیز از علاقه مندان به دانستن این رازها هستید باید بدانید که خبر جدیدی از این اهرام به دست آمده است که یکی دیگر از ابعاد شگفت انگیز آن را برای انسان ها باز می کند و در واقع سوال دیگری را در ذهن محققان و دانشمندان به وجود آورده است. با اپ کارگو همراه باشید

 

 


دلیل طراحی نوک تیز هرم ها چیست؟

 

 

 در آن زمان پادشاهان به عنوان موجودات الهی تلقی می شدند. زمانی که طراحی مکان استراحت ابدی آنها فرا رسید، اهرام با ضلع های زاویه دار ساخته شدند تا از پرتوهای خورشید استفاده کند. آنها معتقد بودند که این امر به روح پادشاه کمک می کند تا به آسمان ها صعود کند.

 

 

 

 

 


مجسمه نزدیک به اهرام بزرگ چیست؟

 

ابوالهول یک شخصیت اسطوره ای است که به عنوان سرپرست روحی فعالیت می کند، به همین دلیل بنا به درخواست فرعون خوفر، بنای بزرگ ابوالهول در محل اهرام بزرگ ساخته شد.

 

 

 

 

داخل اهرام مصر چیست؟

 

طبق یک افسانه ، وقتی ناپلئون از هرم بزرگ مصر خارج شد رنگ پریده و متزلزل بود و ساعت ها را در اتاق پادشاه تنها سپری کرد. او هیچ وقت فاش نکرد که چه چیزی باعث تزلزل او شد ولی ظاهرا این اتفاق باعث تغییر زندگی او شد.
اما ما نمی دانیم این داستان واقعیت دارد یا فقط افسانه است، ولی مطمئناً به قدرت هرم بزرگ که باعث برانگیختن تصورات یک رهبر بزرگ و همچنین تصور ما شده است، گواهی می دهد. ناپلئون چه چیزی را ممکن است دیده باشد که چنین واکنشی را داشته است؟ داخل هرم بزرگ دقیقاً چیست؟ پاسخ ساده این است که ، واقعاً چیز زیادی نیست.

 

 

 انتقال حیوان به ترکیه

 


همه هرم ها نوک تیز نبودند


همه اهرام برابر و شبیه به هم ساخته نشده بودند.  درست مانند بسیاری از انواع ساختمان ها، مراحل مختلفی برای ساخت هرم وجود داشت. بر خلاف تصور ما، اهرام اولیه ساختارهای نوک تیز نداشتند و در واقع مسطح بودند.

 

 

 

آیا بازدید از اهرم مصر امکان پذیر است؟

تقریباً هر سال ۱۴ میلیون نفر از اهرام بزرگ دیدن می کنند، اما قوانین هنگام بازدید از آنها در طول سال ها تغییر کرده است. در گذشته گردشگران می توانستند آزادانه از روی دیوار هرم ها صعود کنند، اما انجام این کار اکنون می تواند شما را تا سه سال در زندان حبس کند.

 

 

 

آپ کارگو

 

 



:: برچسب‌ها: عجایب اهرم مصر,upcargo آپ ,کارگو نوک, دلار سفر زیبا ,شگفت انگیز, تیز دیدن می, کنندامکان, نور سختی آپ ,حمل بار تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

درباره تایلند upcargo

 

مقدمه

 


کشوری در شبه ‌جزیره هند و چین است و همچنین نام این کشور در میان خود مردم محلی برگرفته از دو لغت Land و Thi که به معنای سرزمین حوری یا تایی می باشد که عموما در میان گردشگران با این نام شناخته شده است ، این کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است که از شمال و غرب با برمه و دریای آنداما از شمال شرقی و شرق با لائوس و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است

 

 

موقعیت مکانی

 


تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از بزرگترین قطب های گردشگری قاره کهن به شمار می رود. مراکز خرید، سواحل دیدنی و معابد حیرت آور، افراد زیادی را به سمت این سرزمین می کشانند. هر کسی با هر سلیقه ای می تواند به تایلند سفر کند. رفتار گرم و صمیمی ساکنان آن نیز باعث می شود که توریست ها برای سفر بعدی خود باز هم به این کشور فکر کنند

 


مراکز تفریحی تایلند

 

کشور تایلند یک کشور گردشگرپذیر است. از سواحل و جنگل‌ها تا آنچه نباید اسمش را آورد! همه و همه به جذب گردشگر در این کشور کمک می‌کند. در اینجا می‌خواهیم آنچه اهل مسافرت‌های خارج از کشور به خوبی می‌دانند برای دیگران مرور کنیم تا تصویری که در تبلیغات از تایلند منعکس می‌شود، روشن گردد

 

 

 چگونه در ترکیه سرمایه گذاری کنم؟

 

 

سرزمین آزاد

 

نام «سرزمین آزاد» برای این کشور مناسب به نظر می رسد، زیرا تایلند تنها کشور در جنوب شرقی آسیاست که هیچ قدرت خارجی نتوانسته آن را مستعمره کند

 


پاتایا

 

رطوبت آن به ویژه در فصل‌های گرم و بارانی، بسیار بالا است اما به هر حال تفریحاتی چون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی کار هرروزه گردشگران است. ماکت معابد و آثار تاریخی مشهور جهان، باغ وحش و باغی پر از گل‌های رنگارنگ و درختان متنوع استوایی، آکواریوم تونلی در زیر آب، خانه چوبی 105 متری، تماشای تئاتر و نهایتاً مراکز خرید بزرگ، گردشگران را به سوی خود میخواند

 

آپ کارگو

 



:: برچسب‌ها: چندی از تایلند,upcargo آپ, تتر تایلند ,زیبا اب ,و هوای خوب, مناسب تابستان, تفریحی موقعیت, خوب گرم ,صمیمی شمار ,کانادا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

خاص ترین مکان های دنیا که حیرت زده تان می کنند

 


دره خزینه – لرستان و گرند کانیون – آریزونا

 

این دره در اواسط جاده‌ی پل دختر به سمت اندیمشک و در کنار روستایی به همین نام قرار گرفته است. این دره در طول سال‌ها و بر اثر فرسایش بوجود آمده است و گرند کانیون که در آریزونای آمریکا واقع شده، شباهت بسیار عجیبی به آن دارد. گرند کانیون نیز دره‌ای شگفت‌انگیز است که رود کلرادو از میان آن می‌گذرد و دلیل بوجود آمدن آن، درست مثل دره خزینه، بر اثر سال‌ها فرسایش است.

 

 


غار نمکدان قشم

 


تنفس از هوای داخل غار می‌تواند به بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم کمک کند. مجسمه‌های نمکی شکننده، رودخانه‌های نمکی و خفاش‌های کوچک چیز‌هایی هستند که می‌توانید انتظار آنها را داشته باشید.

درون غار نور کافی وجود ندارد پس برای نگاه دقیق‌تر به بدنه قندیل‌ها کافی است یک چراغ‌قوه پرقدرت به همراه داشته باشید. نمک‌های داخل غار خاصیت دارویی دارند میتوانید از آن بچشید

 

 

 با 5کشور خوش آب و هوا آشنا شوید

 


دریاچه‌ي خالدار کانادا

 

 

مردم آن معتقدند این دریاچه مقدس است. در تابستان آب دریاچه تبخیر میشود و استخرهای معدنی کوچک بـه جا میماند، که رنگ هر یک از انها با استخر کناری متفاوت است. این دریاچه‌ي بکر از اتوبان ۳ در شمال غربی شهر کوچک اوسیوس قابل مشاهده است، اما از بازدیدکنندگان تقاضای میشود بـه حریم این سرزمین قبیله‌اي وارد نشوید

 

 

 

 


پارک ملی بَنف


پارک ملی بَنف، قدیمی ترین پارک ملی در کشور کانادا است. این پارک ملی در میان رشته کوه راکی در نزدیکی شهر بنف در استان آلبرتا، کانادا واقع شده است.

 

آپ کارگو

 

 



:: برچسب‌ها: چند منطقه خاص ,جهان که حتما ,بایدupcargo , ببینید خزینه, آب و هوای عجیب ,خشک دریاچه ,کانادا غار, قوت ترکیه ,ایران آپ ,کارگو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۳% تخفیف:اقامت24

هتل استقلال تهران

 

 

هتل 5 ستاره پارسیان استقلال، یا هتل رویال هیلتون سابق، با دو برج شرقی (بازسازی شده) و غربی (ساختمان قدیمی) خود، نه تنها بزرگ ترین هتل بین المللی تهران است؛ بلکه به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مناسب خود، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تهران میباشد. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل استقلال، در شمال تهران (بزرگراه چمران) قرار دارد. نزدیکی و اشراف هتل استقلال به مجموعه تلکه کابین توچال تهران، مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران، کوه های شمال تهران و مراکز خرید از یکسو، و از سوی دیگر نزدیکی آن به خیابان زیبای ولیعصر، سالن اجلاس سران، نمایشگاه های بین المللی، صدا و سیما و... هتل استقلال را تبدیل به انتخابی ویژه برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری کرده است.

 

 

 

 

شهر بازی های ازمیر

 

 

هتل آزادی تهران

 

این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل دارای 470 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم میآورد

 

 


هتل اسپیناس


هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد (شمال غرب تهران) قرار دارد و دسترسی به آن مستقیما از بزرگ‌راه یادگار امام و از طریق جاده اختصاصی صورت می‌پذیرد.

از آنجا که میدان بهرود، ارتفاع زیادی نسبت به سطح تهران دارد، ساختمان مرتفع هتل، از چشم‌انداز بسیار خوبی نسبت به شهر برخوردار است. ترافیک اطراف هتل بسیار سبک بوده و دسترسی به اتوبان‌های تهران بسیار راحت و فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی، صدا و سیما و برج میلاد بسیار کم است.

 

 

 

 آپ کارگو

 



:: برچسب‌ها: سطح تهران, upcargo همراه ولیعصر ازادی اسپیناس هرید ملک استاندارد آپ کارگو قرارداد آزادی زیبا مفرح ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

مقدمه

 

شهر استانبول دو فرودگاه بین‌المللی با نام‌های فرودگاه آتاتورک و فرودگاه صبیحه گوکچن برای مدیریت بهتر ترافیک پرواز‌های این شهر دارد. علاوه‌براین جالب است بدانید دولت ترکیه در حال ساخت سومین فرودگاه بین‌المللی در ساحل دریای سیاه این شهر است. به نظر می‌رسد این فرودگاه نوپا در سال 2030 آماده بهره‌برداری بوده و جایگزین فرودگاه آتاتورک خواهد شد

 


مراکز اطلاع‌رسانی فرودگاه

 

فرودگاه بین‌المللی آتاتورک استانبول پنج مرکز اطلاع‌رسانی در جای‌جای فرودگاه هم دارد که به صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به شما هستند. اگر مسیر خود را پیدا نکرده یا گم شدید، با مراجعه به این مراکز می‌توانید در راه درست قرار بگیرید.

 

 فرودگاه جدید استانبول 

 


مساحت این فرودگاه حدودا  ۷۶میلیون و ۵۰۰هزار متر‌مربع است. فاز اول این فرودگاه که به‌تازگی راه‌اندازی شده است، ۳‌بانده بوده و ظرفیت جا‌به‌جایی ۹۰‌میلیون مسافر را در سال دارد. باید اشاره کنیم که پس‌از تکمیل پروژه ساخت و توسعه فرودگاه جدید استانبول، این فرودگاه به فرودگاهی ۶‌بانده با ظرفیت جا‌به‌جایی ۲۰۰‌میلیون مسافر در سال تبدیل خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این فرودگاه می‌توان به طراحی خاص و زیبای ساختمان فنی و برج کنترل ترافیک هوایی آن، که توانسته جایزه معماری شیکاگو را در سال ۲۰۱۵ کسب کند، اشاره نمود

 

 

 

 

امکانات برای مسافران

 


در فرودگاه جدید همچون دیگر فرودگاه های استانبول، امکانات و خدماتی برای انجام امور مالی مسافران، در هر‌سه ترمینال، ارائه شده است. شما در فرودگاه استانبول می‌توانید برای دریافت وجه به بانک‌ها یا دستگاه‌های خود‌پرداز این فرودگاه مراجعه کنید. همچنین در این فرودگاه صرافی‌هایی برای تبدیل ارز شما به لیر، وجود دارند.

 

 

آپ کارگو



:: برچسب‌ها: چندی از فرودگاه استانبو,m آپ کارگو upcargo ,جدید دلار خدمات, مراجعه حضوری, ملک اتاتورک ,امکانات ظرفیت ,مسافر راحتی, ارز چنج لیر, istanbulتتر ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

با انواع ویزای شینگن آشنا شوید -آپ کارگو

 

 

تایپ C ویزای شینگن، تایپ D  و تایپ LTV 


تایپ C ویزای شینگن، تایپ D ویزای شینگن و تایپ LTV ویزای شینگن میباشند. این ویزا ها با یکدیگر تفاوتهایی دارند که بعد از

معرفی انواع ویزای شینگن به بررسی آن خواهیم پرداخت. باید توجه داشت؛ در نوعِ ویزای صادر شده توسط سفارت یا کنسولگری خاص هر کشور شینگن، محدودیت های مختلفی وجود دارد. که مطابق با ماهیت سفر و سایر شرایط مربوط برای ویزاهای خاص اعمال می شود.

 

 


انواع ویزای شنگن

 


ویزای شینگن نوع A
ویزای شینگن نوع B (ترانزیت)
ویزای شینگن نوع C
ویزای شینگن نوع LTV
ویزای شینگن تایپ D

 

 


ویزای شنگن نوع A


نوعی از ویزای شنگن می باشد برای مسافرانی که شهروند یک کشور در حوزه شنگن نیستند و برای سفر به یک کشور ثالث، باید از یک فرودگاه شینگن عبور کنند بدون اینکه در این کشور اقامت داشته باشند

 

 

 

چه کسانی به ویزا نوع A نیاز ندارند

 

سیاستمداران و یا صاحبان دیپلماتیک یا پاسپورت خدماتپپ

 

دارندگان کارت سبز (Green Card)


دارندگان مجوز ورود دوباره به کشور ترانزیت (ویزای های دابل و مولتیپل)


دارندگان مجوز اقامت در یکی از کشور های اتحادیه اروپا، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ، سوئیس، موناکو، آندورا، مقدس، سن مارینو، کانادا، ژاپن یا ایالات متحده آمریکا


دارندگان ویزای معتبر ایالات متحده


همسر و یا فرزند زیر ۱۸ سال یک ملیت اتحادیه اروپا


 اعضای خدمه پرواز

 

 

 

بررسی تایپ B ویزای شینگن


تایپ B ویزای شینگن، در واقع متعلق به اقامت های زیر 5 روز است. که به دارنده ی آن اجازه میدهد تا 5 روز در منطقه ی شینگن رفت و آمد داشته باشد. البته این ویزا با تایپ C ویزای شینگن ادغام شده و عنوان آن به تایپ C ویزای شینگن همراه محدودیت جابه جایی، تبدیل شده است

 

 مدت اعتبار تافل و مدارک مشابه


ویزای نوع C


ویزای نوع C در واقع روادید کوتاه‌ مدت است و مدت اعتبار آن به هنگام صدور ویزا تعیین می‌شود. دریافت‌کنندگان ویزای C بسته به هدف و شرایط سفر خود یکی از سه نوع ویزا را دریافت می‌کنند:

 

ویزای یک‌بار ورود (Single-entry)

 

این ویزا فقط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد و به‌ محض ترک کشور مقصد، اعتبار ویزا فارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، منقضی می‌شود. نکته قابل‌توجه اینکه در اختیار داشتن ویزای شینگن شرط لازم و کافی برای ورود به کلیه کشورهای منطقه شینگن نیست؛ برای نمونه، ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا با نام روادید متحدالشکل کوتاه مدت (ویزای شینگن) برای اقامت حداکثر ۹۰ روزه در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه جهت سفر به حوزه شینگن صادر می‌شود، مشروط بر اینکه تنها مقصد یا مقصد اصلی سفر «ایتالیا» باشد. کشورهای عضو پیمان شینگن این اختیار را دارند که در مبادی مرزی کشورشان از ورود مسافرانی که بدون در نظر گرفتن دستورالعمل فوق، روادید شینگن اخذ کرده‌اند، جلوگیری کنند

 

ویزای چند بار ورود (Multiple-entry)

 

تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی آن است که اعتبار آن ۹۰ روز به‌ازای هر ۶ ماه از سال است. زمان این ۹۰ روز به‌محض ورود مسافر به هریک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می‌گردد

 


ویزای یک بار ورود نوع D

 

ویزای یک‌بار ورود نوع D برای کسانی صادر می‌شود که به‌دلایل مشخص مانند خدمات درمانی قصد اقامت محدود برای دوره‌ای تعیین‌شده در یکی از کشورهای عضو ناحیه شینگن را دارند و پس از آن به کشور خود بازمی‌گردند. با در اختیار داشتن ویزای چند بار ورود نوع D، بدون نیاز به اخذ روادید دیگری می‌توان به‌ تمامی کشورهای ناحیه شینگن بدون محدودیت سفر نمود

ویزای چندبار ورود نوع D

برای دریافت ویزای چندبار ورود نوع D متقاضی باید یکی از شرایط ذیل را دارا باشد؛

دانشجویان بین‌المللی که برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی برای مدتی مشخص ( که کمتر از یک سال است) به ناحیه شینگن سفر می‌کنند


دانشجویان بین‌المللی که قصد شروع تحصیل در یکی از دوره‌های تحصیلی کشورهای عضو پیمان شینگن را دارند. به این گروه ویزای یک‌ساله اعطا می‌شود که برای اقامت بیشتر قابل تمدید است.


کار علمی و آموزشی در یک مرکز تحقیقاتی یا موسسه معتبر در هریک از کشورهای اتحادیه شینگن. این ویزا با توجه به بررسی سوابق فرد و اعضای خانواده‌اش صادر می‌شود.


متخصصانی که باهدف به اشتراک گذاشتن تخصص خود به ناحیه شینگن سفر می‌کنند. هنرمندان، ورزشکاران یا هر حرفه تخصصی دیگری در این گروه قرار می‌گیرند.


موارد اضطراری که فرد به‌دلیل وضعیت پزشکی برای مدت مشخصی قادر به ترک ناحیه شینگن نباشد.

 

 

آپ گارگو



:: برچسب‌ها: انواع ویزای شینگن ,آپ کارگو عنوان, upcargoکسانی, شنگن مردم, دیپلمات نوغ ,ADCBتایپ ,Dکشور, یک‌بار ورود ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

 شرایط تحصیل در هلند✔️شرایط سنی، هزینه تحصیل  آپ کارگو و بررسی اخذ اقامت در 2021✔️


رتبه بالا دانشگاههای هلند

 


دانشجویان بین المللی در هلند به نسبت دانشجویان خارجی در کشورهای دیگر با استقبال بیشتری روبرو خواهند شد و همین مسئله برای حضور دانشجویان بین المللی از 160 کشور جهان در هلند کافی بوده است. از نظر امنیتی، کشور هلند یکی از امن ترین کشورهای جهان است.شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در هلند و همچنین تحصیل در دانشگاه‌های هلند و اخذ اقامت تحصیلی، مستلزم آگاهی از قوانین و شرایط توسط افراد متقاضی تحصیل در هلند است.

 

 شهر بازی های ازمیر

 

مقاطع تحصیلی هلند

 


کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکتری


دانشجویان متقاضی تحصیل کارشناسی در دانشگاه های هلند بایستی حداقل دیپلم با معدل بالای 12 و مدرک زبان آیلتس حداقل 6 را داشته باشند تا بتوانند در این مقطع در دانشگاه ها تحصیل داشته باشند

 

کارو تحصیل در هلند

 


تجربه تحصیل در هلند به واسطه بازار کار مناسب در این کشور مورد استقبال بسیاری از هموطنان ما قرار دارد. از آنجایی که کشورهایی نظیر هلند و دانمارک سخت گیری نسبت به سن متقاضیان جهت ادامه تحصیلی اعمال نمی کنند متقاضیان بسیاری می توانند به واسطه مهاجرت تحصیلی به هلند شرایط اخذ اقامت و تابعیت خود در اتحادیه اروپا و حوزه شینگن را فراهم سازند.

 

 

تحصیل در مدارس ابتدایی کشور هلند

 


کودکان از ۴ یا ۵ سالگی تحصیلات ابتدایی خود را در کشور هلند شروع می کنند و تا ۱۲ سالگی ادامه می دهند .در این دوره دانش آموزان ، آموزش های دوره مهد کودک ، خواندن و نوشتن زبان هلندی ، ریاضیات ، علوم طبیعی و علوم اجتماعی را فرا می گیرند . مدارس ابتدایی دارای ۸ گروه درسی هستند که کودکان گروه ۸ به منظور تعیین سطح آنها بایستی امتحان بدهند که به این امتحان سیتو توتس Citotoets می گویند که این امتحان توسط موسسه مرکزی تستهای توسعه یافتهCentraal instituut voor toetsontwikkeling تهیه شده است ، البته نظر معلم گروه ۸ در تعیین سطح متوسطه شاگرد نیز بسیار حائز اهمیت می باشد .

 

 

آپ کارگو



:: برچسب‌ها: تحصیل در هلندآپ, کارگو ساله, اجتماعی کشور ,دلار ارزان ,ترکیه کار ,درس زندگی, راندهو معدل ,شرط قشنگ, upcargo سال, لیر تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سمیه

 

اخلاق مردم روسیه ، نکات کاربردی در شناخت اخلاق مردم روسیه آپ کارگو

 

مقدمه

 

 

فرهنگ و آداب و سنت مردم روسی ترکیب زیبایی از زندگی اسلاوهای شرقی ، کلیسای ارتدکس و تا حدودی متاثر از فرهنگ اروپایی می باشد که با هنرمندی در کنار هم قرار گرفته شده است

 

 

سخن خودشان

 


خودشان می گویند که اگر می خواهید ما را بشناسید، نگاهی به جاذبه های تاریخی ما در طول قرن های مختلف بیاندازید! شاید منطق این حرف برای شما عجیب و یا حتی غیر قابل درک باشد اما وقتی به آن بیشتر فکر کنید خواهید دید که پر بیراه نگفته

 


مهمانی رفتن در روسیه

 


هنگامی که یک دوست روسی از شما دعوت به چای می کند توصیه می شود قبل از رفتن غذانخورید، به این دلیل که معمولا روسها میز میزبان را با انواع خوراکی ها می پوشانند.وبسیار مهمان نوازند

 

 

 


اهل مطالعه

 


آنها هر جایی که باشند، مترو، اتوبوس و حتی در حال قدم زدن در خیابان مشغول کتاب خواندن هستند.

حتی با تلفن های هوشمند خود کتاب می خوانند و کمتر کسی را پیدا می کنید که مشغول کلیپ دیدن یا چک کردن گروه های تلگرامی باشد.

 

 

روس ها تا چه اندازه درباره ایران اطلاعات دارند؟

 


تا می گویی از ایران آمده ام با شما دست می دهند و می گویند که شما دوست ما هستید.

 


خونگرم

در بدترین شرایط هم کار خودشان را متوقف می کنند انسانهای جالبی هستند و اگر کسی نیاز به کمک داشته باشد، با همان اخم های ترسناک به او کمک می کنند.

 

آپ کارگو

 

 



:: برچسب‌ها: اخلاق مردم روس, کمترupcargo, مطالعه خرید ,روشن مو, چای خونگرم, آپ کارگو ,کمک واکسن, راننده راندهو, هرید ملک, اطلاع ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()